reklama

Pápež je starý dedko. Vatikán je skorumpovaný! Bezák je nevinný!

Odvolanie Mons. Róberta Bezáka ako arcibiskupa Trnavskej arcidiecézy rozdelilo kresťanov. Na svedomí to má skorumpovaný Vatikán na čele s pápežom .... Naozaj?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Spoločnosť sa rozdelila nielen na kresťanov a ateistov, ale v názoroch sa delia aj samotní kresťania. Jedni vravia, že ide o rozhodnutie Vatikánu a to sa nespochybňuje, ďalší si myslia, že pápež je starý dedko, ktorý sa dá ľahko zmanipulovať, iní poukazujú na skorumpovanosť a rôzne machinácie a hry v Cirkvi, iní Bezáka podporujú a chcú tlakom donútiť Vatikán, aby vrátil späť rozhodnutie ...

Tak ako cez majstrovstvá vo futbale sa zrazu objavilo na Slovensku 5 miliónov trénerov a futbalových stratégov, tak tu dnes máme 5 miliónov znalcov kánonického práva, pomerov vo Vatikáne, ekonomických pomerov v trnavskej arcidiecéze ... Bezák je vinný a právom! Nie, nie je, ide len o pomstu ISTÉHO človeka (a všetci vedia, kto to iste bol!). Všetko je to narafičené! Nie, je to pravda!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja sám neviem, čo si mám myslieť o dôvodoch odvolania arcibiskupa. Nie som znalec kánonického práva a neviem či jeho odvolanie súvisí s jeho porušením. Nie som ani znalec finančných či majetkových pomerov arcidiecézy, aby som si mohol vehementne zastávať názor za / proti odvolaniu. Na celej tejto „kauze“ mi príde ľúto len to, že Cirkev, ktorá sa 2000 rokov snaží získavať si dôveru či vieru v Cirkev ju takto šmahom ruky jednoducho stratí u pár desaťtisícov ľudí.

Darmo si Vatikán najíma skvelého mediálneho guru a PR stratéga, keď to svoje „PR“ takto ničí! V Cirkev máme veriť, hej, ale znamená to, že sa nemôžeme pýtať, diskutovať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno existuje dôvod, prečo je na mieste nezverejniť dôvody odvolania (žiaden mi nenapadá), ale prečo by o nich nemal vedieť ani samotný odvolaný arcibiskup?

„Všetci, čo uverili, boli pospolu a všetko mali spoločné" SK 2,44

Myslím, že dnešná Cirkev sa v mnohom líši od tej prvotnej a možno aj aktuálna situácia (kauza) je toho dôkazom ...

Michal Královič

Michal Královič

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád humor, lásku a cestovanie. Živí ma online marketing.www.paradoo.sk Zoznam autorových rubrík:  NázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu